środa, 24 lipca 2013

bj

literki dwie ze skrótu powyższego podobno można rozwijać różnorako. tym razem jednak można obyć się i bez tego.
BJ - mówi samo za siebie.
ów pojawił się w krk początkiem tygodnia a mi przypadła radosna rola oprowadzacza po mieście [na miano przewodnika chyba nie zasługuję], co z mniejszym lub większym powodzeniem udawało mi się czynić. co widział, jeśli spamiętał, powinien sam opisać lub przynajmniej wymienić. w kolejności losowej zapewne, gdyż spamiętać naszych poplątanych szlaków nie sposób.
szwędając się wczoraj w promieniach zachodzącego słońca w okolicach błoni, także po okolicznym parku, podziwiając ciała różne oraz taksują te, których podziwiać się nie dało; a następnie lekko rześką, ale jednak ciepłą, letnią nocą przez pustą alejkę z kopca oraz nad wisłą, krokiem lekko chwiejnych, wygłaszając swe mniej mądre i pewnie lekko bełkotliwe monologi na tematy najwyższej wagi, wyrwany z codziennej rutyny, udało mi się poczuć iście wakacyjnie. tnx bj!

zatem za dzisiejszego porannego kaca i stan bezmózgie zombie po kilku godzinach snu, a także inspirujące i urocze towarzystwo początkiem tygodnia przez godzin dzieścia - dzięki! i mam nadzieję, że nie będę kojarzył się tylko z kościołami, porzeczkami oraz gimnazjum ;)

na marginesie należy także wskazać, iż udało mi się zaliczyć pozytywnie trzy sekundowy test bj'a. uzyskany rezultat napawa mnie nawet dumą.

wszedłem też w posiadanie słynnego likieru waniliowego. relacja z testów już niebawem ;)

a na dowód wizyty, to oto zdjęcie z pewnej bj'o-ulubionej sieciówki, z przepyszną, przesłodką, przekaloryczną kawą.


9 komentarzy:

  1. 1. Pfff e tam, ja BJ w Poznaniu spiłem wódką, ululałem i odwiozłem rano bladego od kaca prawie na sam dworzec :D
    2. Trzysekundow test? Co tototo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad. 2 - Fakt, że żaden z nas nie wie chyba wskazuje, że go nie przeszliśmy xD

      Usuń
    2. @HDA: przy mnie sie alkoholowo bardziej niestety pilnowal :( na dworzec dotarl sam, omal sie nie zgubiwszy podobno ;) ale moze kiedys jeszcze go sie spije :D

      @HDA&Ogarnij sie: spytajcie samego zainteresowanego o jakim tescie mowa ;]

      Usuń
  2. Kurdę, a wczoraj pił tylko wodę mineralną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo go pewnie suszylo :P albo pora za wczesna byla albo mnie tylko po alkoholu byl w stanie znosic :D

      Usuń
  3. gdyby nie to, że podstępnie wypatrzyłeś i wypomniałeś mi moje tłuste boczki, to byłoby idealnie :D
    ee tam kawa, słodki był pan Augustyn, bardzo zwinnie swoimi rączkami śmietanę ubijał ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyptrzylem ino wymacalem :p i nie mowilem ze tluste, ejze. Nie wpieraj mi!
      No ow pan wyjatkowo roxpraszajaco na Ciebie dzialal. O innym nie wspomne :]

      Usuń
    2. toć ja mówię, że są tłuste, nie Ty :>
      lepiej nie wspominaj, nie wiem czy to jeszcze molestowanie wzrokiem było czy już gwałt :P

      Usuń
    3. To nie mow bo to mija sie z prawda :)
      Lepiej przemilczec lub zachowac dla siebie szczegoly zaobserwowane przeze mnie :D ale w pelni Cie rozumiem

      Usuń