poniedziałek, 23 grudnia 2013

(gotu)jemy

święta to czas jedzenia.
od rana słyszę co zostanie zrobione. babcia chodzi niczym nakręcona i myśli tylko coby tu jeszcze więcej dorobić, co nowego. nie powstrzymasz.
od samego słuchania czuję, że mam coraz pełniejszy żołądek. i zawartość jego rośnie i podnosi się.

tymczasem choinka ubrana [ja w połowie pokuty i podrapany, trudno], sałatka zrobiona, barszcz biały z grzybami ugotowany. tyle mego wkładu.

rodzi się tylko jedno pytanie kto owe tradycyjne 12, choć obstawiam, że w tym roku to będzie ze 24, potraw zmieści...

6 komentarzy:

  1. A co ty dziecko tak nie jesz nic? Zmizerniałeś w oczach. Dlaczego nie zjadłeś barszczyku? A tam - "jadłeś"! Ledwie czubek łyżki zamoczyłeś. Masz dokładkę. O, i sałatki, masz. No co tak siedzisz? Jedz, zaraz ci dam karpia. O, tu jest takie nieduże dzwonko. A co ty za głupstwa, dziecko wygadujesz, że to pół ryby. Jak mówię: dzwonko jedno, to dzwonko. Że co ja stara już taka może, że dzwonka od całej ryby nie odróżniam?! Jeszcze byś zobaczył, że twoja babcia to hoho! A tu masz kiełbaski, i chrzanu sobie do niej weź. Czego odkładasz? A co to dla takiego chłopa na schwał trzy kiełbaski takie małe?! Nie mów głupstw! To te talerze jakieś takie małe podali. Pewnie twoja matka deserowe wyłożyła, zamiast obiadowych. Już tak tymi oczami nie przewracaj, nie przewracaj - widziałam! Odżywimy cię tutaj, żebyś ciała trochę nabrał, bo przyjeżdżasz tutaj, mizerota taka! O, kutii jeszcze nie jadłeś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg, juz to widze! ja to pewnie jutro w jakims zakresie przezyje oO
      sliczny przedsmak mi zgotowales! oby mi sie tylko nie przysnil ;)

      Usuń
  2. jak się popieści to się zawsze zmieści :x masaż brzuszka po wigilii wskazany jak najbardziej ;-)

    poza tym lubisz być podrapany, a Twój zdenerwowany wzrok i czerwona skóra na twarzy, widok przeuroczy! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... tylko parasola w dupie nie otworzysz :P [to chwytajac watek powiedzonek] po takim masazu to moglaby wigilia znowu na stole sie znalezc ;]

      moze i lubie... ale na pewno nie przez choinke ;] i doprawdy nie wiem co przeuroczego widziales...

      Usuń
    2. ...liama widziałem, ot co :d

      Usuń
    3. to zaprawde nic ciekawego.

      Usuń