niedziela, 15 grudnia 2013

5P

zabrałem się w końcu za porządkowanie wszystkiego wokół. wszak przed przeprowadzką wypada przeprowadzić wstępną selekcję rzeczy. zacząłem od dna szafy, na którym jak się okazało spoczywało21 tiszertów, 13 koszul, 2 pary krótkich spodni oraz jedne spodnie zwykłe - wyprasowane. patrząc na zawartość szafy doszedłem do wniosku, że chyba trzeba przeprowadzić małą selekcję i pożegnać się z rzeczami nie noszonymi od lat. tylko to takie trudne, wszak wszystko może się kiedyś jeszcze przydać.
a powyższe z grającą przed oczyma plotkarą. czemu głupie seriale wciągają?

jutro poniedziałek - pewnie znowu zrobię z siebie idiotę, ale już trudno; taka praca.

7 komentarzy:

  1. tylko świni nie zapomnij zabrać do nowego mieszkania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coby tez na p bylo - prosiaczka :D
      to staly lokator mego lozka, wiec nie zapomne:D w nowym bede mial jeszcze wiecej miejsca na harce z nim :x

      Usuń
    2. uczciwie trzeba przyznać, że jak na wieprza to jest całkiem całkiem uroczy, co nie zmienia faktu, że sypianie, a tym bardziej harcowanie z nim jest dosyć dziwne :P

      Usuń
    3. bys sprobowal powiedziec co innego nt mego prosiaczka!
      coz, on tylko do harcy(/ow?) i towarzystwa w lozku mi zostal :x

      Usuń
    4. wyczuwam jakieś zarzuty w swoją stronę :d

      Usuń
    5. skadze znowu, jakze bym mogl takowe czynic, skoro przyslales mi wspanialego prosiaczkowego substytuta :D

      Usuń
    6. ...i do tego zawsze gładki na ryjku, nie drapie :P

      Usuń