środa, 4 kwietnia 2012

(632). czyli mężczyzna czy chłopiec.

chłopiec czy mężczyzna.


zastanawiające kogo szukamy i pożądamy i kim sami tak naprawdę jesteśmy. albo w jakich proporcjach.
czy bardziej zdecydowani, czy podejmujący wszelkie decyzje z trudem. a może w zależności od ich przedmiotu i konieczności. spontaniczni czy przemyślani i uporządkowani. pragmatyczni romantyczni. wybierać przebierać w miksach osobowości i ludzkich profili charakterów. i nie wiadomo co lepsze, czego szukamy i dokąd zmierzamy. i co jest bardziej urokliwe i miękko i mokro robiące.
na deserek jeszcze dialog z kancelarii. sytuacja wiedzy chłopców się nie zmieniła. nadal nic nie wiedzą o mnie. a mnie pechowo właśnie zimno wyskoczyło na wardze, toteż w połowie dnia udać się do apteki po odpowiednią substancję. smutne wieści o tym co mi wyskoczyło, chłopiec skwitował: ojej to dziś nie będziemy się całowć? :(. odrzekłem że i mi szkoda i żal i w ogóle, ale że innym razem i owszem.




wiosnę czuć w powietrzu! w końcu!

[...]

5 komentarzy:

  1. Pokręcone to wszystko...
    Niebywałe! Podoba mi się ta piosenka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedaczek, musiał się zmartwić, że całować się nie mogłeś. Jak już Ci zimno zejdzie to sam powinieneś zaproponować, ciekawe jak zareaguje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No i teraz to ja się pytam kiedy mnie całowałeś po oczach?? Nic nie pamiętam żeby się coś takiego działo, a od wczoraj mam zimno na powiece :///

    OdpowiedzUsuń
  4. zadanie na wtorek: rzucic się na chłopca z kancelarii i wbic sie swoimi ustami w jego usta!! :0

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne też mam zimno na wardze i to na samym środku.
    Radosnych i Słodkich Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń