środa, 3 listopada 2010

(198). czyli déjà vu.

uczucie dziwne.



uczucie powracające. przypadkiem zawsze. w momentach najbardziej nieodpowiednich. przepędzać je trzeba raczej. tak dla świętego spokoju.
ciekawe czy można się go raz na zawsze pozbyć ze swej pustej, że aż pełnej poplątanych myśli głowy.


poza tym życie jakoś toczy się dziwnie szybko. powróciłem do krk. w pociągu prócz wstrętnego dziecka różowego i jego babci z ciekawych rzeczy wpadł mi w ręce ostatni numer cosmo. cudownie odmóżdżający. ale dowiedziałem się, że pingwiny się prostytuują. w zamian za stosunek otrzymają kamyk do budowy gniazda.

max: czytałem dziś cosmo.
mcqueen (głosem rozmarzonym): dawno nie czytałem biblii.

[...]

12 komentarzy:

  1. a ten ładny chłopiec na zdjęciu to w jakim kontekście? he ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Z serii Mr Czepialski:
    "prócz wstrętnego dziecka różowego i jego babci (...) wpadł mi w ręce ostatni numer cosmo"
    czyli dziecko i babcia również wpadły w łapska Twe?
    brutalu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla niektórych cosmo jest biblią, honey ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. z głowy na siłę niczego się nie da wybić, choć zawsze możesz spróbować młotkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpiszę się pod Brylantyną;
    w ogóle to prawie jak bajka o czerwonym kapturku:P

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z sansi. Nie wybijesz:)

    co do cosmo to się nie wypowiem bo nie wiem z czym to jeść:)

    pozdrawiam Zakochanego:*

    OdpowiedzUsuń
  7. de ja vu, ile razy mnie się to zdarzyło to już nawet nie potrafię policzyć. Niektóre deja vu powtórzyły się więcej niż tylko dwa razy.

    fajny dajalog ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. @nemst: u mnie chłopcy się zawsze pojawiają. ten akurat na poprawę humoru w pochmurny dzień dla Ciebie może być :)

    @brylantyna: jak ja zacznę u Ciebie zdania na czworo rozbijać i łączyć fikuśnie to też zaczną cuda-wianki wychodzić :P

    @pmq: powinieneś częściej ją zatem czytać.

    @sansi: pożyczysz mi swój młoteczek? :>

    @sux: Ty masz jakieś myśli pełne gwałtu i przemocy. boję się Ciebie :P

    @yomosa: wiem, że z głową to ciężka sprawa, tak sobie tylko trochę narzekam ;)
    pozdrawiam Zakochanego Najbardziej Pod Słońcem również :)) :*

    @avangardo: strasznie dziwne uczucie, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  9. bo ja wiem czy dziwne. Dziwne jest przez pierwszą sekundę, w momencie, gdy zdaję sobie sprawę, że "to już było" a po chwili pojawia się ciekawość i rozbawienie tą sytuacją

    OdpowiedzUsuń
  10. @avangardo: u mnie pojawia się też czasem przerażenie. że jakto tak może się dziać coś co się już zdarzyło lub śniło..

    @sux: wilk w owczej skórze chyba :P

    OdpowiedzUsuń