sobota, 16 stycznia 2010

55. czyli spojrzenie.

chciałbym skraść. swoje skraść także pozwolę...


[andrzej piaseczny: gdybym nie zdążył]

serdecznie pozdrawiam z końca świata :D. uprzejmie donoszę iż pociąg opóźnił się tylko 40 minut. co prawda od wrocławia nie paliła się ani jedna świetlówka i jechaliśmy w półmroku, ale nie narzekajmy. pociąg widmo dotransportował pjotrusia pana do celu w miarę szczęśliwie.
w sumie to nawet do samego wro bardzo szczęśliwie. w efekcie zmiany planów przez Wiosennego Pana, zdążył on był na mój pociąg i udało się nam przegadać 5h. nie muszę wspominać chyba, jak wiele podczas tej podróży udało mi się przeczytać podręcznika na egzamin. miło, aż za chyba, bo powoli zaczyna mi się - mimo prób utrzymywania dystansu - radość podczas każdego z nim spotkania coraz bardziej udzielać i uśmiech się pojawia. a to źle mej sesji wróży. szczęśliwe numerki to: 20-22-25-28-31 oraz 2-4-5-10. just enjoy the show.
upiekłem kolejną czekochmurę. tą zaległourodzinową tym razem. trzeba będzie chłopca nią uraczyć. wszak przełykiem do serca, jak mawia violetta k.

***

jestem dziś tak rozdrażniony, że nie mogę nigdzie usiedzieć dłużej niż kilka chwil. wszystko mnie irytuje totalnie. szkoda, że nie ma mnie w krk, chociaż bym na spacer wokół błoń/błoni wybrał...
i czasem myślę sobie, że to wszystko co się ostatnio dzieje nie ma najmniejszego sensu i gówno z tego wyjdzie. w sumie co dzień tak mam, szczególnie gdy wcześniej wydaje mi się, że wszystko jest ok i skończy się happy endem. dupa. :(

(...)

5 komentarzy:

  1. z połykiem do serca? yyy
    :D

    hmm o co chodzi z tymi numerkami, bo jakoś nie zajarzyłem.. hmm miałem tu parę rzeczy napisać, ale nie będę z komentarzy wpisów robił :D

    trzym s(i)e ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bez skojarzeń, głodny człowieku :P

    numerki dni kiedy mam egzaminy. rozkosznie :D
    ależ pisz pisz, zdaje się, że to Ty masz zaległości teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ej jak to ja? to ja przeca czekam i czekam, a tu rzeczywiście..moja kolej..

    no to postaram się możliwie jak najszybciej nadrobić zaleglości..;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ej jak to ja? to ja przeca czekam i czekam, a tu rzeczywiście..moja kolej..

    no to postaram się możliwie jak najszybciej nadrobić zaleglości..;P

    OdpowiedzUsuń
  5. sierota, sierota.
    i to podwójna :D

    czekam zatem :P

    OdpowiedzUsuń