wtorek, 5 stycznia 2010

51. czyli oj, oj, oj.

choć powinno być radośniej raczej...




[andrzej piaseczny: miłość pod księżycem (live 2006)]

powinno, ale kiedy stuka komuś kolejny rok życia, to coraz pewniej wchodzi się w dorosłość. a takie wejście powinno iść w parze z większym zdecydowaniem, samodzielnością, planami na przyszłość etc, a to wszystko jest u mnie bardzo szczątkowe, dlatego chciałbym jak najdłużej zatrzymać czas studiowania albo do liceum się nawet cofnąć, byleby tylko wszelakiej odpowiedzialności uniknąć. by lekko żyć. nie myśląc i nie martwiąc się. ale tak się nie da. po prostu nie da.
na liczniku 23. nie wygląda przerażająco jakoś, ale jakoś tak dziwnie. tak nowo. muszę się przyzwyczaić. zawsze jak myślałem o kimś, że jest moim rówieśnikiem, dawałem mu tak ze 20 lat, a jakieś 23, a co dopiero 24 wydawało mi się jakąś totalną abstrakcją, a tymczasem...

już po północy Wiosenny Pan złożył mi przeurocze życzenia. odpuszczę sobie cytowanie, musicie uwierzyć na słowo. więcej takich chłopców. a jutro idziemy sprawdzać jak dobre mojito robią w...


dziś pani moja ukochana obwarzankowa - widziana pierwszy raz w nowym roku - odkąd tylko mnie ujrzała, uśmiechnęła się promieniście i życzyła zdrowia, szczęścia i wszystkiego dobrego, tuptając na mrozie przy tym. miło :)

6 komentarzy:

  1. "chciałbym jak najdłużej zatrzymać czas studiowania albo do liceum się nawet cofnąć" - ale jesteś gooooopi :D
    a pani od obwarzanków to tylko czekała, aż dasz jej zarobić, nic więcej :P

    aa no i raz jeszcze, najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnych cofnięć czasowych :P źle Ci z obecnym czasem?:P w liceum byłem kujonem, więc cofnięcie odpada a studia... no dobra, do czasów studenckich mogę się wrócić :P
    i co ważne - wszystkiego naj, naj, naj, najlepszego ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. @neg: no tak w końcu jesteś starszy, to już wiesz co gooooopie a co nie :P

    dziękuję raz jeszcze :)

    @sans: sam nie wiem, czasem wydaje mi się wygodniej cofnąć w czasie, czasem nie... optymalnie by było do czasów po maturze i najdłuższych wakacji :D
    i co ważne - i Tobie dziękuję za życzenia ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Posuwającemu nas czasowi wszystkiego najlepszego, a Tobie siły w zmierzeniu się z metryką.

    OdpowiedzUsuń
  5. @ nemst: dziękuję :)

    @ s.v.: dzięki, już zapomniałem ile mam lat chwilowo :D a czas do przodu zawsze będzie nas i tak posuwał. jacek s. nie może się mylić!

    OdpowiedzUsuń