niedziela, 3 stycznia 2010

50. czyli someone new.

bardzo nju.


[kayah: wiosna przyjdzie i tak]

pan x. postanowił się wyprowadzić i wynająć swój pokój. powiedział mi o tym dziś rano. znika jutro. na jego miejsce pojawi się jakiś Rajan/Brajan czy inny tego typu. rzekomo ma 24/25 lat naucza angielskiego i z anglii i okolic pochodzi. i jest SPOKO. ta ostatnia informacja mnie całkowicie uspokaja i wszelkie wątpliwości rozwiewa.
teraz na moje głowie będą rachunki, właściciel i inne śmiecie. oraz nawet we własnym domu będę musiał mówić w obcym języku oraz jeszcze będę musiał zapoznać się tym owym obcym, by się swojsko poczuł. zajebiście. dobre wieści na początek roku.
możecie mi podziękować i pogratulować, że nie zrobiłem panu x. krzywdy łyżeczką, którą spożywałem budyń. kocham niespodzianki. a te w czasie sesji i okolicach - najbardziej.



eh...

(...)

8 komentarzy:

  1. nie marudź, mogło być gorzej :P ciesz się, że będą zmiany, może jakieś pozytywne :) choć ja z obcokrajowcem nie chciałbym mieszkać, ja lubię polskich chłopców :P

    OdpowiedzUsuń
  2. taa. zawsze mogłem trafić na nowohuckiego karczka ;]
    a tak mam możliwość poćwiczenia języka z najtiwem. bezcenne ;o
    jakbym wiedział wcześniej co się kroi, to bym sobie sam zorganizował kogoś do tamtego pokoiku :]

    OdpowiedzUsuń
  3. to byłem ja - negrey :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym się cieszył, bardzo cieszył!! nauka angielskiego za free!! że się powtórzę.. bardzo bym się cieszył ;)

    a ja dostałem pierwsze w życiu L-4.. ech

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłoby się trudno domyślić, że to Ty :D
    ja mam mieszane uczucia, ale póki co mimo mej niechęci do zmian wszelakich staram się negatywnie nie nastawiać...
    zdrowiej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Twardym badz nie mietkim ;P A pozatym slyszalem ze brytyjscy chlopcy sa dobrzy w lozku wiec kto wie :D
    PS. Negs ty czopku mondziołowaty - a mowiłem ubieraj czapke na mroz - to po co, nie? Teraz masz za swoje, o!

    OdpowiedzUsuń
  7. kurna ile razy mam Wam mówić? nie mam czapki!

    OdpowiedzUsuń
  8. @ eaR: ale póki co ja kolesia na oczy nie widziałem, a poza tym, na oku mam kogoś innego.

    @ neg: ja też mówiłem! uważaj bo będę musiał Ci swoją przywieźć!

    OdpowiedzUsuń