niedziela, 13 października 2013

sms

witaj chciałbym abyś mnie porządnie wyruchał.
powyższe przyszło do mnie wczoraj. z numeru nieznanego. ale na numer służbowy. zaskakujące skąd nadawca [płci męskiej] wie, że telefon ów jest też przez faceta użytkowany. skąd ma numer i kim jest.
kusiło odpisać i pobawić się w sextelefon. kusiło chwilę tylko; czym prędzej wróciłem do nauki.

kilkanaście dni wcześniej dostałem inną wiadomość, akurat od osoby, która była w książce kontaktów cześć kasiu, jak tam nasza kawa. chyba będę musiał przyjść do ciebie do firmy. kasia numeru tego nie używa od lat przeszło trzech, po niej użytkował go mój poprzednik; teraz przypadł mi.

ciekawe co jeszcze do mnie przyjdzie :D

8 komentarzy:

  1. Do mnie na początku na telefon służbowy przychodziły oferty "SEX Tapety", "Sexi dziewczyny", itp.

    Później przyszedł tajemniczy SMS: "gdzie jesteś pijaku? my już pijemy nad jeziorem".

    A następnie telefon człowieka, który chciał się skontaktować z jakimś facetem, który przeniósł się do Kanady....

    Czyli poprzedni właściciel numeru to: erotoman, pijak i do tego emigrant ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie oto skutki numerow przechodnich :D
      co ciekawe, ja znam swoich poprzednikow, i to raczej gej nie byl :D

      Usuń
  2. jeżeli mało Ci erotycznych SMS-ów to mogę zaraz zastrzec swój numer i coś Ci wysłać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaz na co Cie stac!
      nawet bez zastrzegania numeru ;]

      Usuń
  3. Wiesz, Liamie, może pomyłka, a może renoma... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co napisac :x
      watpie bym mial az taka renome ;)

      Usuń
  4. było odpisać, że Ty nie Kasia, ale też chętnie na kawę pójdziesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym wiedzial komu odpisywalbym, to bym taka opcje rozwazyl :D

      Usuń