środa, 30 października 2013

miło-by-było

czasem myślę sobie, że miło by było gdyby po powrocie do domu czekał na mnie ciepły ktoś z ciepłym kubkiem np czekoladowego budyniu zamiast ino kubka niedopitej kawy z poniedziałkowego poranka.
możliwe, że miło by było też być odbieranym z dworca. choć tego do końca pewien nie jestem, bo co do zasady krępują mnie rozmowy o niczym w taksówkach, a takie po jakimś [choćby krótkim] okresie niewidzenia wypadałoby uprawiać.
choć wypatrywanie na peronie etc to już milszy aspekt. nawet pożądany i lubiany. we dwie strony.

nic no.

czeka mnie. teraz. miłe łóżko :D przynajmniej nikt się nie będzie rozpychał i ściągał kołdry ;)

8 komentarzy:

  1. Wszystko przed Tobą. Naprawdę! Super jest być odieranym z dworca. Rozmowy o niczym w taksówkach są super, ale przecież nie musisz być taki wygodnicki, można iść na piechotę :)

    Wypatrywanie na peronie..... cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle wracam mpk, wczoraj taksowka [pierwszy raz od dwoch lat bodaj] z powody poznej pory, gdy juz nic nie jezdzilo. rozmowy o niczym sa podsluchiwane przez kierowce co jest krepujace :x

      Usuń
  2. oj tak, zdarzało mi się nerwowo wypatrywać kogoś z dworca, zwłaszcza gdy pociąg odjechał i zostałem sam na dworcu :p
    spokojnie, ja Cię jeszcze odbiorę z peronu, wybrać się tylko do mnie musisz :>
    tymczasem czekam na relację z wwy, bo wczoraj się skupić na niczym nie mogłem i myślałem jak tam dzielnie walczysz!
    miłego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybys wtedy wskazal wlasciwa pore przyjazdu :P
      wczoraj do Ciebie pociag byl ponad 2h opozniony jak slyszalem zapowiedzi peronowe, oszalalbym chyba wtedy :D ale w sumie predzej niz pozniej juz :D dworzec juz tez mam Twoj obczajony :D
      milego!

      Usuń
    2. spokojnie, ja do wwy przyjadę i razem do mnie przyjedziemy :d nudzić się nie będziemy, gwarantuję...

      Usuń
    3. no tak, bede gapil sie przez okno z rozmarzonym wzrokiem jadac trasa jeszcze mi nie znana :D
      chyba ze masz jakies inne rownie ciekawe propozycje :>

      Usuń