czwartek, 12 września 2013

wycieczki

liam podróżuje.
po zapoznaniu się [szkoda, że tak krótkim] z topografią bardzo ciekawych okolic nadszedł czas na wyjazdy służbowe.
pierwszy, smaczniejszy, zaprowadził mnie do nowego sącza; nie mogłem zatem nie odwiedzić mojej ulubionej tamże cukierni. tym razem skusiłem się na trzy ciacha, w tym dwa na wynos do krk kazałem sobie zapakować. jestem zakochany w tarcie bananowo-karmelowej. ktokolwiek byłby tamże gorąco zalecam i polecam.


dziś drugi, nijaki, zawiódł mnie do zadupia niemal na ukrainie. ponad 5godzinna podróż z klientem tam + tyleż nazad. i weź tu konwersuj z prostym heterykiem :O. dobrze, że jeszcze z mej młodzieńczej pasji, jakaś wiedza dotycząca samochodów pozostała. i awaryjne kwestie jedzeniowe, to-co-za-oknem, wspólne biznesy. i chyba polubię przydrożne knajpy!

padam na swój śliczny pyszczek dziś :|

8 komentarzy:

  1. widzę, że smoczy apetyt na ciasteczka różniste cały czas dopisuje; na zdrowie! ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano dopisuje, choc najwiekszy apetyt mam na niedostepne chwilowo juz ciasteczko :> [i to by mi na zdrowie akurat wyszlo]

      Usuń
  2. aj myślałem żeś sam upiekł i przepis dał :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam - Mecyje - wyborne!
    Dziękuję, bo dzięki Tobie je odkryłem ;)
    A które sądeckie lody preferujesz? ;>

    S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdrowie! :) jakies ulubione ciasto juz znalazles?
      lodow nie mialem okazji w saczu jeszcze jesc, moze przy kolejnej wizycie, jak sie trafi ;]

      Usuń
    2. Żałuj! Ale żeby spróbować najlepszych to musisz się spieszyć, bo otwarte są tylko od maja do września, z tym że data zamknięcia zależy od panujących temperatur. Więc bardzo możliwe, że pozostanie Ci obejść się smakiem do przyszłego roku, niestety.
      W Mecyjach moim faworytem jest zdecydowanie tarta cytrynowa, bo nie skłamię jak powiem, że lepszej w Polsce nie zjesz, nawet u quasi Magdy Boskiej kuchnii polskiej :)

      Pozdrawiam!
      S

      Usuń
    3. to juz chyba w przyszlym sezonie...
      poki co ja sie zakochalem wlasnie w tarcie bananowo-karmelowej!

      Usuń