poniedziałek, 9 września 2013

stworzenie

na łikend startujący w czwartkowe słoneczne popołudnie a kończący się w nieco już chmurny a potem deszczowy poniedziałkowy poranek, nawiedziło mnie stworzenie.
stworzenie cudowne i z żyłką badacza i odkrywcy [żeby nie było - takową i ja posiadam].
namierzone zostały punkty kontroli nad mikroświatem; wzniesiono się na kulinarne, rozkoszne w gębie, wyżyny; wybrano się na nowe nieznane, miejskie szlaki; ślipia patrzyły przenikliwie; brew się z rzadka unosiła.
porównania i skojarzenia związane z mą osobą, którymi raczyło mnie stworzenie, a także inne kwestie, pominę.

...

dziękuje za doskonałe towarzystwo panie bj :*

13 komentarzy:

  1. W kwestii pominiętej - mamy rozumieć, że komplementy, głaski rozmaite i westchnienia podziwu sypały się rzęsiście? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś tam próbowałem, ale liam nieco opacznie je rozumiał :x

      Usuń
    2. haha, ja już znam te Twoje komplementy xD

      Usuń
    3. @aberfeldy - no takie tam się pojawiały ;)
      @bj - rozumiałem odpowiednio, nie plącz się w zeznaniach :P ale mimo specyficzności i tak były miłe :)
      @ajs - taki urok naszego małego bj'a :D

      Usuń
    4. w porównaniu do tych Twoich animalistycznych to jak najbardziej miłe :P
      jeszcze jedno, czy tylko mnie szanowny Ajs NIE zaprosił do czytania swojego bloga?!

      Usuń
    5. nie wiem jednakowoz czy te moje nie byly milsze :>
      nikogo nie zaprosil chyba procz siebie :X

      Usuń
    6. wszelakie zaczepki miłe były, chociaż czasami zbyt nagłe i niezapowiedziane :>

      Usuń
    7. oh no, ale dzieki temu przynosily ciekawe i pozadane przeze mnie efekty [i wiele radosci] :D

      Usuń
    8. @BJ - witaj w gronie zbanowanych. :-(

      Usuń
    9. To i ja wyrażam swój czynny żal zbanowania nas wszystkich przez tego Tyrana:(
      O, a pan Liam edytował notke :D
      #smyk:)

      Usuń
    10. ajs tak czasem ma :x
      cóż za spostrzegawczość! nawet mała poprawka nie umyka czujnemu wzrokowi :>

      Usuń
  2. wredny ten Ajs!!! :D:D:D (daje Wam odpocząć od siebie, cieszyć się, a nie marudzić!:P)

    animalistyczne porównania? hmm... to ja wolę nie wiedzieć, co dokładnie się działo w tym Krakowie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tesknimy za Toba marudo!

      nic takiego nie dzialo sie, czego bys nie mogl ogarnac. ale skoro szczegolow nie chcesz znac to nie :P

      Usuń