piątek, 27 września 2013

pomocy

chlopaka do prasowania od zaraz! ktos cos?

22 komentarze:

  1. Było nie kupować, gapciu, ubrań wymagających prasowania! Miałbyś dzięki temu chłopaka do innych celów niż szuranie żelazkiem. Cóz za brak zdolności przewidywania, no doprawdy. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam nawet takiego do innych niz zelazkowe cele...

      Usuń
  2. podłożyć ogień i problem z prasowaniem z głowy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Co stoi na przeszkodzie, by nosić pomięte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczucie estetyki :D nie wszystko pomiete wyglada ok ;]

      Usuń
  4. prasowanie w mniejszych ilościach nie jest aż tak tragiczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja ostatnio polubiłem prasowanie, zauważyłem że to kwestia odpowiedniej muzyki i sprzętu :o

    OdpowiedzUsuń
  6. ...a ja tam lubię gładzić :)
    znaczy się prasować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętaj, najpierw rękawy i kołnierzyk, a potem reszta :D BJ ma racje, kwestia sprzętu i muzy, i idzie gładko :P
    #smyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. madrale! to mi moze cos poprasujcie! :P teorie to ja znam :D

      Usuń
    2. żebyś mi na ręce patrzył jak przy zmywaniu? o nie :P

      Usuń
    3. nie patrzylbym na rece; znalazlbym sobie ciekawsze zajecie jakies :D

      Usuń
    4. Teraz Liam ma racje. Samo patrzenie byłoby grzechem w tej sytuacji :D :D
      #smyk:)

      Usuń
    5. o nie nie, ja bym wysłał go do kuchni żeby jakiś makaron przygotował, zresztą jutro będę próbował odtworzyć jeden z nich, zobaczymy z jakim skutkiem :>

      Usuń
    6. @smyk - ja zwykle mam racje :D
      @bj - moje makarony robia sie same a i ja mam podzielna uwage; tak latwo bys sie mnie nie pozbyl :D '[a i zawsze prasowac mozna w kuchni ;>]
      czekam na kuchenne relacje, a w razie pytan sluze :)

      Usuń
  8. Też mam zawsze ten sam problem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden z niewielu normalnych nie lubiacych prasowania :D

      Usuń