środa, 26 czerwca 2013

widziałem cię

widziałem cię dzisiaj około 20.40 biegłeś chodnikiem wzdłuż ulicy U, od przystanku A, w kierunku B. jesteś łysy, ponad 180 cm wzrostu, szczupły z lekkim zarostem, miałeś czarne biegowe wdzianko i takież krótkie spodenki. ja biegłem naprzeciwko Ciebie. gdy się mijaliśmy powiedziałeś mi cześć. w tym samym miejscu, czasie i okolicznościach spotkaliśmy się też w poniedziałek.
miałem niebieskie spodenki i bluzę oraz białe buty.
jeśli to czytasz - odezwij się; w odpowiedzi podaj jaką mam fryzurę.

no właśnie ten, tego. mógłby się odezwać przypadkiem :D
ale to może jutro też się spotkamy :]

wieczorne przebieżki to zdecydowanie mój ulubiony element dnia ostatnio.

10 komentarzy:

  1. hmm, może i ja wrócę do biegania... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale juz masz za kim biegac i ktos za Tb biega wszak, poc o wiec? :P

      Usuń
  2. z opisu wynika, że ten króliczek jak najbardziej warty gonienia.
    do boju tygrysie! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tygrys przyczajony uspiony i leniwy.
      nie chce mi sie :D

      Usuń
  3. Dlaczego mam przed oczyma scenę z "Poradnika pozytywnego myślenia"?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałoby się porządne gay-spotted :D

    OdpowiedzUsuń