niedziela, 29 czerwca 2014

nic / inne

ostatnio dowiedziałem się że piszę o niczym, a posty są tylko wypełniaczami.
może to i prawda, ale w sumie wiodę mało interesujące życie.
szalone niczym sosnowa deska. to i o czym porywającym tu pisywać.
__
by uciąć ciąg postów o niczym planowałem czynić tu rozważania głębokie, niczym co poniektórych gardło, na temat seksu.
miały potem być przelane rozważania nt mojej niezdolności do wchodzenia w relacje.
ale to wszystko musi poczekać. są sprawy ważne [j.w.] i ważniejsze.
wyprzedaże są cudownym okresem; zabrałem się za zakupy towarów pierwszej potrzeby i mi najbliższych [sercu i ciału] - bieliźnie. wczoraj zamówiłem dwie pary w aussie bum [ooooh], dziś dorzuciłem dwie w zarce [nawet przyzwoite jak na nich] i dwie w re [do spania akurat]. jeszcze dwie dokupić muszę, jak ino rozmiar trafię.
jakoś dogadzać sobie w końcu trzeba ;)

9 komentarzy:

  1. napisałem komentarz i się nie pojawił

    OdpowiedzUsuń
  2. omatko, ja nawet nie mam kiedy isc na zakupy - plus zaplacilem kolejna rate za Dalsza Edukacje i konto swieci pustkami ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sale sa, poszukaj dobrze w skarbonce ;)
      a raty za dalsza edukacje sa bolesne :X

      Usuń
  3. A kto Ci takich bredni naopowiadał? Nigdy nie pisze się o niczym, bo wystarczy napisać cokolwiek, by to było coś, nawet jeśli w sensie ogólnym dla kogoś jest to nic, to nawet nic, to już przecież coś. No, wiara, dajcie spokój! Bzdury chłopakowi gadacie. Poruta, poruta, poruta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stad i powyzsze wypociny mimo wszystko postanowilem popelnic ;)

      Usuń
    2. I bardzo dobrze! jestem z Ciebie dumna!

      Usuń
  4. Ja mam też bzika na punkcie bielizny :)
    ale :( kupno tych fajnych zamieniłem na zakup rzecz do nowego mieszkania :)
    a tekst do desce rozwalił mnie na łopatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo zdrowy bzik to :D
      jak urzadzisz mieszkanie, przyjdzie czas na uzupelnianie kolekcji ;)
      mialem zlotoustych kochankow ;) [to co do deski :P]

      Usuń