niedziela, 11 stycznia 2015

niebezpiecznie

bezpieczny czas się skończył.
moje muzyczne horyzonty znowu zostały poważnie zagrożone i bywać mogą ograniczone momentami.
ostatni sezon glee się rozpoczął. udało mi się go własnie nadrobić. myślałem, że będzie gorzej, acz muzycznie wciąż daje radę. choć wątki są lekko grubymi nićmi szyte [acz w sumie kiedy nie były] oglądanie nadal dostarcza wielu dobrych emocji.
małe odmóżdżenie podczas nauki zawsze w cenie, a jeśli coś jeszcze wpadnie w ucho - tym lepiej :D


4 komentarze:

  1. tak czy siak, to ostatni sezon i smutno mi z tego powodu :]

    nie, nie obejrzałem jeszcze żadnego odcinka z szóstego sezonu, ale planuję to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz duzo innych seriali na podoredziu i tak :P
      nadrabiaj koniecznie!

      Usuń
  2. na odmóżdżenie polecam Hot in Cleveland!

    OdpowiedzUsuń