środa, 9 lipca 2014

kotlet vol. 2

akcji zerwane więzi ciąg dalszy.
moje dawne summerlove przybyło do krk i będzie w nim przez miesiąc niby. tako wieścił fb jakiś czas temu. nawet planowałem się odezwać, jak ino się odkopię ze wszystkim. ale mnie uprzedził.
ta sama knajpa co zawsze, to samo do picia. i miło jak zawsze. [z pewną drobną różnicą w stanie faktycznym, ale nie czepiajmy się szczegółów].
podobno się stęsknił. dobra ja też. bo się z rok nie widzieliśmy.
parę słów za dużo.
[on] : jak się z tobą spotykałem zrobiłem chyba najromantyczniejszą rzecz w życiu. 
nooooo.
KLIK choć to i tak nie oddaje całego klimatu tamtego lata.

dawno i nieprawda.

4 komentarze:

  1. nie odgrzewaj tych starych kotletów za dużo, bo się roztyjesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od roztycia gorsze potencjalne niestrawnosci ;)

      Usuń
  2. nooooo w sensie tak czy nie, bo trudno odczytać z kontekstu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W znaczeniu ze mozliwe ze mial racje ;]
      Trudno dzis oceniac. Szczegolnie mi.

      Usuń