środa, 29 maja 2013

smarki

radosc z wlasciwego dzialania internetowej rezetwacji miejsc i wagonu bezprzedzialowego okazala sie przedwczesna. wagon taki ma okna. okna te sie uchylaja. przez uchylone kurwa okna wpadaja pylki kurwa wszelakie. gdzie jest klima ja pytam !?
Niech moje pyszne tabletki na alergie zaczna w koncu dzialac :x

swoja droga moj fioletowy operator zaraz po opuszczeniu krk poinformowal mnie o opuszczeniu granic PL i roamingu. wg rozowego nic takiego nie ma miejsca.
gdzie ja jestem, dokad zmierzam?

4 komentarze:

  1. piszemy notki z telefonu? jaki szpan :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest jak sierota ma odfajkowany "roaming danych" :p
    Ale i tak faktycznie szpan :P:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee nie wiem co mam a co nie mam odfajkowane

      Usuń